HTML

Az első bejegyzés

2008.03.12. 17:50 - Andi_Buena

Egy kis bevezető!

Cijjasztok!

Andi vagyok...de jobban szeretem az Andi Buenát,persze ez nem az eredeti nevem...csak ilyen "művésznév" féle....hát debrecenben élek...és hidd el más vagyok mint te....persze két ugyanolyan ember nincs még az ikrek se hiába anyajagytől pattanásig egyformák akkor is be belső más....én is más vagyok...ahogyan te is és már is más...

na ezt összehoztam ....na m1

Van egy álmom az hogy híres szinésznő vagy rádiós vagy hírbemondó vagy akármi leszek...csak a média szakmában..remekül tudom szórakoztatni az embereket(élőben)....igaz kicsit nehezen oldódom fel ....de ezen is változtatni akarok.....ahogy mondják mindent a cél érdekében...na persze ez sem igaz mert azért a cél érdekében meghalni nem halánék meg....és kényszermunkát sem vállanék......szóval ez a mondás is csak egy mondás ami 99% ban igaz......

Állatában szeretem ha saját magam által megfogalmazott idézet vagy mondás szerepel akár itt akár az msn-en vagy akárhol.....mert szerintem gyönyörű idézetek vannak de a legszebb ha magad alkotod...persze meríthetsz ötletet mástól...ezért én is megpróbálok minden blogom végére egy igézetet vagy mondást beszúrni.....vagy esetleg verset....van egy kisseb történetem ami versekből áll....de elég hosszú...és szomorú azt egy depis időszakomban írtam...:S.....amikor úgy éreztem sose lehet az aki szeretnék lenni....de mostmár nem vagyok presszimistahanem elkezdek mindent az elejéről és építem a karierem.....imádom ha van egy kis sikerem ...hisz a kicsivel kell kezdeni nem a naggyal...és szépen lassan haladni felfelé és igaz csillaggá válni....ha eccer sztár leszek kiállok az egyszerűség mellet úgy minta különklegesség és a kreatívság mellet....:D:D:D:D:D

na már ennyit.

"Egy apró lépést egy kis lépés követ,egy kis lépést egy általános lépés követ,egy általános lépést egy nagy lépés követ,egy nagy lépést egy óriás lépés követ ami a célba vezet." By.: Andi Buena(vagyis én)

/a helyesírási hibákért bocsi/

A bejegyzés trackback címe:

https://andibuena.blog.hu/api/trackback/id/tr31378164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

remarks 2011.03.06. 21:59:07

Hi! Andi Buena!

Szép és okos dolog, ha valaki kellemes és érthető fogalmazással
saját tapasztalatból, vagy perspektivából állit össze példa-mondatokat.
Jól jönnek, magának a gondolat alakotójának, és másoknak úgyszintén.
Nem teszük noteszbe, de olykor eszünkbe jut, - lehet? fel is használunk valamit valamiből.
Általában hajlamosak vagyunk a legbölcsebb intelmek ellenére is ellenkezelőg hülyék lenni, és jól elbasszus az életünket.
Kell, hogy eljöjjön a legnagyobb lépés, mert úgyis csak ennyi marad:
az élet a titok, a halál a kulcs, és aki elforditja a kulcsot, eltűnik nyomtalan.
Tehát lépegetni kell, ahogy írod,
az okos gondolat önmagáért beszél, nem kell szó-szóló, mert az egyik felesleges lenne,mintigy én get away, és grat Neked,
have a nice day,week and so on..
G.


süti beállítások módosítása